Informácie určené orgánom samosprávy a všetkým organizáciám
a subjektom štátneho rozpočtu.
Spoločnosť Mextra Sp. z o.o. sa zúčastňuje verejných obstarávaní a ponukových konaní vyhlásených subjektami štátneho rozpočtu.

V prvom kroku odporúčame využiť odborné znalosti našich obchodníkov, ktorí vám pomôžu s výberom produktov podľa všetkých požiadaviek, vrátane tých, ktoré sú definované certifikátmi, alebo špecifikovaných z technického hľadiska. Obchodníci vám pomôžu usporiadať znalosti o produktoch, aby vám poskytli podporu pri výbere nábytku alebo textílií.

Formality

Rozpočtové organizácie nakupujú v súlade s platnými právnymi predpismi s odloženou lehotou splatnosti (7, 14 alebo 21 dní).
Takúto objednávku je potrebné štandardne doplniť formálnym dokumentom (zmluvou alebo objednávkou podľa nižšie uvedeného vzoru), ktorý nám zašlete v naskenovanej podobe (alebo voliteľne aj poštou).

Objednávka musí obsahovať:

  • objednaný tovar (s uvedením modelu, farby, rozmerov, množstva);
  • ceny a/alebo hodnotu objednávky;
  • údaje o objednávateľovi (s uvedením kupujúceho a príjemcu);
  • úplnú dodaciu adresu (názov objektu/inštitúcie alebo meno a priezvisko preberajúcej osoby, ulica s číslom, PSČ a mesto);
  • kontaktné údaje osoby zodpovednej za prevzatie tovaru na mieste dodania;
  • termín dodania objednávky;
  • pečiatka rozpočtovej organizácie spolu s podpisom poverenej osoby.

Vzor objednávky na stiahnutie:

Lehota na realizáciu objednávky sa počíta od nasledujúceho dňa po odoslaní oficiálnej objednávky. Obchodník potvrdí prijatie objednávky a jej prevzatie na realizáciu e-mailom.